Tee päätös, josta pitää.
PRIOLE on Suomen suoraviivaisin työkalu tulevaisuuden kirkastamiseen ja muutoksen aikaansaamiseen, yhdessä.
PRIOLE-menetelmä auttaa organisaatiota valmistautumaan toimialansa muutokseen ja kääntämään sen kilpailueduksi. Menestyksen lisäksi saat kokonaisuuden paremmin haltuun ja parhaiden asiantuntijoiden tuen päätöksillesi. Saat apua johtamiseen ja itsesi haastamiseen, koko porukan mukaan muutokseen, mielenrauhaa muutoksen edistymisestä ja ennalta mietityn tehokkaan prosessin, jonka avulla strategia rakentuu.
Minna Lenander
040 7323 385
minna.lenander@fundament.fi
Ota yhteyttä, pohditaan yhdessä mitä tämä tarkoittaisi käytännössä!
Mikä PRIOLE?
Osallistaa myös muut
Organisaatiossasi istuu paljon viisautta, PRIOLE auttaa löytämään sen. PRIOLEN kyydissä kaikki osallistuvat, vapaamatkustajia ei ole. Ratkaiseva tieto voi löytyä esimerkiksi asiakkaasi tai yhteistyökumppanisi näkökulmasta. Avaamalla ikkunat, saat sisään syvempää ymmärrystä toimialasi muutoksesta.
Priorisoimme olennaisen
PRIOLE auttaa Sinua löytämään tietotulvan tsunamista kirkkaan tunturipuron. Priorisoimme kehityskohteet ja autamme muutosjohtamisessa. Saat vastauksen kysymyksiin: Mitä teen? Mitä en? Mistä aloitan? Miten aloitan? Ja kyllä, tietotaitomme perustuu puolueettoman tutkimuksen tuloksena syntyneisiin, hyväksi koettuihin, useita vuosia käytössä olleisiin malleihin. PRIOLEN avulla voit luottaa siihen, että saat strategian pohjalle perustan oikeiden asioiden kehittämiselle.
Saamme muutoksen aikaan
Miten saan muutoksen oikeasti osaksi arkea? PRIOLE ei poistu paikalta, kun arki alkaa. Mielestämme muutosjohtaminen tarkoittaa sitä, että muutos oikeasti tapahtuu. Siksi olemme luoneet systemaattisen prosessin, joka vedetään jämäkällä otteella. Luomme yhdessä mittarit kehityksen seurantaan. Reagoimme, jos teillä laiskotellaan. Et jää yksin, olemme osa arkeasi, jos niin haluat.
Asiakkuustalo Fundament
Asiakkuustalo Fundament on kahden hengen ja laajan verkoston ajattelutoimisto. Ydinosaamistamme on auttaa asiakkaitamme kirkastamaan kilpailuetunsa punaiseksi langaksi, jonka avulla rakennetaan strategista asiakasdialogia ja -kokemusta sekä kehitetään liiketoimintaa. Intoilemme sellaisten liiketoimintakonseptien kehittämisestä, jotka ovat kantavia ja kannattavia myös tulevaisuudessa, brändin ja asiakkuudenhallinnan yhdistämisestä, strategisesta asiakasvaikuttamisesta sekä niin asiakkuuksien kuin asiakkaankin arvon kasvattamisesta. Meitä ohjaa halu ajattelun jakamiseen ja yhteiskehittämiseen.